E-commerce is een relatief jonge bedrijfstak. Er kan en moet nog een hoop geleerd en veranderd worden om een écht goede klantervaring te creëren. Daarom vind ik het als ondernemer belangrijk om goed voor ogen te houden voor wie we het allemaal doen: de consument. Juist hier valt nog een wereld te winnen.
Klanten willen vooral ervaren dat ze als mens gezien, gewaardeerd en behandeld worden. Bijvoorbeeld doordat het bezorgproces afgestemd wordt op hún agenda, in plaats van dat zij zich moeten aanpassen aan het rijschema van de bezorger. En dat is precies wat we bij Trunkrs doen; het oplossen van een probleem dat veel frustratie veroorzaakt bij mensen: de bezorging van hun bestelling. Terwijl juist dit laatste van de klantreis veel impact heeft op de totale klantervaring.
Iets online bestellen is voor veel mensen vooral een makkelijke manier om aan spullen te komen. Door aankopen online te doen, besparen consumenten kostbare tijd. Tijd die ze kunnen besteden aan zaken die belangrijk voor hen zijn. Spelen met de kinderen, sporten, of met het gezin eten. Vanuit dit perspectief is een snelle en flexibele levering van grote waarde voor de klant. Want die wil niet elke keer de bezorging mislopen of er speciaal voor thuis moeten blijven. Op die behoefte spelen wij in. Zo helpen we webshops om de consument een echt fijne ervaring te bieden. Dát is onze missie.
Deze missie geeft heel veel energie en die drive om onze missie te realiseren zit in het hele team. Dat denken vanuit de consument zit in ons DNA. Daarom vind ik het ook zo belangrijk om goed te luisteren naar de ontvangers, om uit te vinden wat zij nu écht graag willen als het gaat om delivery. Dat kost veel tijd en energie, maar als het dan lukt, en je ziet hoe enthousiast mensen zijn over onze bezorgdiensten, dan geeft dat een enorme energieboost. De klant verrassen met onze oplossingen en zo blij mogelijk maken. Dat is waar we het voor doen.