Verhoog je online omzet met Google Shopping advertenties

Eén van de best renderende marketing kanalen voor je webshop is ongetwijfeld

Google Shopping. Door slechts het uploaden van een feed, kun je in een mum

van tijd de producten van je webshop zichtbaar maken naast de zoekresultaten

van Google via beeldadvertenties. Gecombineerd met de tekstadvertenties via

Google AdWords en je hebt een goede online marketing campagne live staan

die voor meer verkopen op je webshop zorgt. Naast de inrichting van de Google

AdWords en Google Shopping campagnes, is het belangrijk dat je de landingspagina

die gekoppeld zijn met de beeld- en tekstadvertenties continu optimaliseert door

middel van A/B testen. Variaties in kleur van een knop of gebruik van verschillende

woorden in een USP zijn voorbeelden om je A/B testen op te baseren. Zelfs variaties

in waar de verschillende USPs op een landingspagina getoond worden, zijn een A/B

test waard. Probeer daarom belangrijke USPs als “gratis verzending” of “vóór 23.59u

besteld, volgende dag in huis” op verschillende locaties op een pagina te tonen om

op die manier erachter te komen welke variatie het meest effectief is.

 

Biedt jouw webshop nog geen “vóór 23.59u besteld, volgende dag in huis” aan, maar

wil je dit wel mogelijk maken voor je klanten? Stuur ons een bericht of neem contact

met ons op via: https://trunkrs.nl/contact/.

Copyright © 2017 Trunkrs - Love to deliver | Design & Development Ontwerpteam.nl