Home/Klantcases/
Supspace

Supspace levert binnen een jaar 15x meer pakketten

Binnen een jaar een succesvolle webshop opzetten? Supspace, de online specialist van producten voor een gezonde levensstijl deed het! Dankzij een sterke visie, doorzettingsvermogen én focus op klanttevredenheid heeft het bedrijf in een korte tijd een sterke en concurrerende positie op de markt ingenomen.

 

Ronald Wolthuis, eigenaar van Supspace

Ronald Wolthuis Supspace

Supspace is niet bang voor een uitdaging en wil haar eigen records verbreken. Deze mindset geven ze door aan hun klanten. De gehele bedrijfsvoering staat in het teken van hun succes en motivatie om nét dat stapje verder te gaan. Bij deze winnaarsmentaliteit sluit de bezorgservice van Trunkrs perfect aan.

 

Op Trustpilot hebben we een 4.9 mede dankzij Trunkrs, acht van de tien reviews gaan over de bezorging.”

Wie is Supspace?

De webshop Supspace is gespecialiseerd in producten voor een gezonde levensstijl. Ze bieden o.a. voedingssupplementen, gezonde snacks en eiwitproducten aan van bekende A-merken en eigen huismerk. Door het grote assortiment is voor ieder doel een product te vinden. Ook is Supspace bereikbaar voor een persoonlijk advies, waardoor ze dagelijks in contact komen met hun eigen klanten.

Eigenaar Ronald Wolthuis richtte de webshop nog geen jaar geleden op. “Ik zag een gat in de markt op het gebied van sportvoeding. Vanaf dat moment heb ik dag en nacht aan mijn visie gewerkt”. Binnen no-time stond het bedrijfsplan van Supspace en konden ze van start.

P van Passie

Een marketingmix bestaat normaal gesproken uit de 4 ‘P’s: prijs, product, plaats en promotie. Ronald voegde hieraan de ‘p’ van passie toe. “Passie betekent voor mij dat je iets doet dat dicht bij jezelf ligt en waar je energie van krijgt. Dat straalt iedereen bij Supspace ook uit”. Ronald vult aan: “Passie betekent voor ons het blij maken van klanten via een gezonde levensstijl”

 

“Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Dat is het allerbelangrijkste”. Ronald vult aan: “Wij geloven dat het werven van ambassadeurs de enige manier is om een solide bedrijf neer te zetten. De grootste winst is natuurlijk te behalen bij terugkerende klanten. Als onze klant tijdens het bestelproces, via de klantenservice en via de last mile een goede ervaring heeft gehad, dan weten we dat deze terugkomt”. Via de klantenservice biedt Supspace altijd een passende oplossing aan. “De klant heeft altijd gelijk, ook als ze geen gelijk hebben”.

 

“Het eerste fysieke contact dat de klant met ons heeft, de last mile, hebben we als enige niet zelf onder controle. We kunnen het hele traject voor de bezorging fantastisch regelen, maar als de last mile niet goed is, dan hebben we alsnog te maken met een negatieve ervaring. Daarom is een betrouwbare bezorgservice zo belangrijk”. Ronald vult aan, “Op Trustpilot hebben we een 4.9 mede dankzij Trunkrs, acht van de tien reviews gaan over de bezorging. Een 5-sterren review is ons meer waard dan een topomzet”. 

De keuze voor een bezorgservice

“Wij bezorgen al sinds dag één met Trunkrs. Tijdens het schrijven van het businessplan was ik al informatie over Trunkrs aan het opzoeken”. Supspace koos voor Trunkrs vanwege de Same Day en Next Day delivery. “Hierdoor kunnen wij als start-up een goede propositie bieden; voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis”. Ronald vult aan: “Omdat Trunks de pakketten de volgende ochtend ophaalt kunnen klanten tot laat bestellen, zonder dat wij tot 1 uur ‘s nachts door hoeven te werken. Dit zorgt voor een enorme kostenbesparing op het gebied van loonkosten”.

 

Daarnaast speelde betrouwbaarheid en kwaliteit ook een belangrijke rol in het kiezen van een bezorgservice. “Bij Trunkrs ligt het afleverpercentage veel hoger dan bij andere bezorgservices vanwege de avondlevering. Het is heel logisch dat er ‘s avonds meer mensen thuis zijn dan overdag”. aldus Ronald. “Ook is de Track & Trace van Trunkrs fantastisch. Klanten worden goed op de hoogte gehouden en zien op de Track & Trace het busje gewoon naar hun huis rijden. Dit voorkomt echt veel vragen bij de klantenservice.” Ronald vult aan, “De betrouwbaarheid van Trunkrs ontzorgt ons enorm. Hun service levert me zoveel rust op. De prijs-kwaliteitverhouding van Trunkrs is voor ons perfect”.

 

De Track & Trace van Trunkrs is fantastisch. Die voorkomt een hoop onnodige vragen bij de klantenservice.

De samenwerking met Trunkrs

“Het onboarding proces ging heel snel. De API koppeling was binnen no time geregeld, we hebben een testbestelling gedaan en toen konden we van start”, vertelt Ronald. “Verder verloopt de samenwerking met Trunkrs gewoon goed. Natuurlijk kan het een keer misgaan, maar dan gaan we daar gewoon over in gesprek. Bij Trunkrs duiken ze niet weg, maar komen ze met een oplossing”.

Trunkrs haalt twee keer per dag op bij Supspace. “Ze zijn er altijd op het afgesproken moment. Als wij dan nog niet klaar zijn met het klaarzetten van alle pakketten, helpen ze gerust even mee. Het is nog nooit gebeurd dat ze weg zijn gegaan zonder onze pakketten” aldus Ronald. 

 

Sommige pakketten vertrouw ik alleen aan Trunkrs toe.

 

“Sinds december verkopen we blikjes suikervrije frisdrank. Bij onze andere bezorgservice kregen we geregeld foto’s van klanten dat blikjes kapot waren. Wanneer de blikjes kapot waren, was de rest van de bestelling natuurlijk ook beschadigd. We verzenden nu pakketten met frisdrank standaard met Trunkrs. Dankzij de zorgvuldigheid van Trunkrs, weet ik zeker dat mijn producten onbeschadigd aankomen”. 

 

De betrouwbaarheid van Trunkrs ontzorgt ons enorm wat betreft de last mile. 

image 17 (1)

Meer conversie door meer tevreden klanten?

Samenwerken