Na de uitbraak van COVID-19 in Nederland en de daarop volgende lock down zagen veel ondernemers zich genoodzaakt hun producten online aan te bieden. Uit onderzoek door betaaldienst ICS blijkt echter dat één op de zeven bestellingen nooit bij de klant aankwam tijdens die periode.
Het spreekt voor zich dat dit niet goed is voor het vertrouwen van de klant. Michael Theuns van BBQthuisbezorgd zocht daarom een bezorgdienst die hem kon helpen zijn bezorgproces te verbeteren en kwam uit bij Trunkrs. “Sinds medio juni bezorgt Trunkrs al onze BBQ- en vlees pakketten binnen Nederland", licht Michael toe. "En we kunnen niet anders zeggen dan dat we eindelijk gevonden hebben waar we al jaren naar zochten: een bezorgservice die onze klanten centraal stelt."
Trunkrs geeft ons de ruimte om door te groeien
Door de enorme toename van het aantal klanten tijdens de lock down, ontving BBQthuisbezorgd veel vragen over hun bezorgtijden. "Onze vorige bezorgdienst kon hierin haar belofte niet waarmaken", vervolgt Michael. "En dat zagen we helaas terug in onze reviews. Trunkrs heeft dit hele proces wel volledig op orde en bezorgt de bestellingen op een moment dat de klant uitkomt en binnen een vooraf gecommuniceerd tijdsframe. Bijvoorbeeld ‘s avonds tussen 18:00 en 20:00 uur. Door de klant de mogelijkheid te bieden te communiceren met de customer service van Trunkrs, neemt Trunkrs ons deze zorg uit handen. Ze houden onze klanten op de hoogte waar hun pakket zich op dat moment bevindt. Daarnaast kan de klant een vraag stellen over zijn pakket en ontvangt dan direct een duidelijk antwoord. Voor ons was dit tot voor kort ondenkbaar. Voor Trunkrs is dit de gewoonste zaak van de wereld. Trunkrs geeft ons hiermee de ruimte om door te groeien. En het resultaat? Onze klanten tevreden en wij tevreden. Een win-winsituatie dus!”
Trunkrs beschikt over een flexibel Same day delivery netwerk waardoor we altijd tijdig kunnen opschalen als dit nodig is. Mede daardoor is de kwaliteit van onze dienstverlening super hoog.
Door continu contact te houden met de ontvanger, kon Trunkrs maar liefst 98.9% van haar laatste 250.000 zendingen op de afgesproken avond bij de ontvanger bezorgen. We noemen dit de Trunkrs Promise.
Door klanten de mogelijkheid te bieden hun bestelling zonder meerkosten ‘s avonds te laten bezorgen, bezorgt Trunkrs bijna al haar bestellingen bij de eerste poging, wat extra ritten voorkomt.
Wil je meer weten over hoe ook jij betrouwbaar kunt blijven leveren tijdens perioden van grote drukte? Download dan nu onze gratis whitepaper: “Hoe overleef ik piekperiodes?” Wij zijn Trunkrs.