Je hebt net een mooie order voor een paar exclusieve sneakers van een klant ontvangen. Opgetogen ga je aan de slag om de order snel en met zorg in te pakken. Je voorziet het pakket nog van een persoonlijk kaartje, en biedt het aan bij je bezorgdienst. Nog diezelfde avond ontvang je een blij verrast bedankje van je klant: de sneakers zijn precies op tijd voor zijn presentatie bij die nieuwe opdrachtgever! Zeventig procent van de reviews gaat over bezorging. Snelle en klantvriendelijke bezorging is dus super belangrijk voor de winkelervaring van jouw klant. En precies hier valt voor veel ondernemers nog winst te behalen.
Door je te onderscheiden met een veel snellere, flexibeler en klantvriendelijker bezorgservice, kun je een enorme voorsprong nemen op je concurrenten. Stel je eens voor wat het voor je omzet zou doen als je jouw pakketjes nog op de dag van bestellen kunt laten bezorgen. En dat ‘tot 23:59 uur besteld’, betekent dat het pakket morgen geleverd wordt. Waarmee je, ook als kleinere webshop, dezelfde service kunt bieden als grote webshops. En stel je eens voor wat het doet voor je klanttevredenheid en de druk op je customer service als je wijzigingen in de bezorging nog kunt doorgeven nadat de order is geplaatst …
Als bezorgdienst snappen wij dat jouw klant een mens is, met een drukke agenda en weinig tijd. Daarom halen we elke dag alles uit de kast om consumenten een fijne bezorg-ervaring te geven. We halen dagelijks door heel Nederland pakketjes op bij webshops en leveren die dezelfde avond nog af bij particulieren. Vergelijkbaar met standaard bezorgdiensten, maar dan sneller en flexibeler. Echt een upgrade, die jij jouw klanten kunt bieden, naast de standaard opties. Met onze bezorgservice stellen wij webshops in staat om gedurende de hele customer journey te excelleren en een echte relatie met klanten te ontwikkelen. Wat zich uitbetaalt in een hogere conversie en loyaliteit van klanten. Online is nog een relatieve jonge bedrijfstak. Daarom is het onze missie om webshop eigenaren te laten zien hoe belangrijk de delivery experience is. En ze te helpen deze ervaring zo gaaf mogelijk te maken. Hoe we dit doen? Door het hele logistieke proces rondom de behoefte en de verwachtingen van de klant te centreren.
Nu dénk je misschien dat als het mis- of juist heel goed -gaat met de bezorging van een pakket, dat dit niet jouw ‘pakkie-an’ is. Maar vergis je niet; jouw klant denkt dus van wél. De webshops waarmee wij samenwerken willen het beste voor hun klanten. Ze willen niet alleen dat klanten blij worden van hun product, maar ook van de totale ervaring eromheen. We denken dat jou dit ook verder kan helpen. Daarom zullen we je de komende tijd af en toe via onze blogs laten zien hoe wij ondernemers ondersteunen om de customer journey van hun klant – van begin tot eind – tot een geweldige ervaring te maken.
Jan Wijn, Co-founder Trunkrs