whitepaper
vier tips om je klanttevredenheid op peil te houden tijdens piekmomenten
Terug
Whitepaper-piek-2022
Whitepaper-piek-2022

WHITEPAPER

4 tips voor e-commerce ondernemers in piekperiodes

01-11-2022

Valentijnsdag, Black Friday en kerst: vooral rondom feestdagen neemt de druk op webshops toe. Bereid je je als ondernemer slim voor? Dan overtref je de klantverwachtingen. Met deze 4 tips reken je af met piekstress, haal je een topomzet én stijgt de customer experience.

Hoe kun je nou als ondernemer ervoor zorgen dat je customer experience op peil blijft tijdens topdrukte? Of beter nog: hoe verras je klanten in piekperiodes en laat je de klanttevredenheid stijgen? Want juist in de drukste tijden van het jaar kun je met goede service de klantverwachtingen overtreffen. Daarmee creëer je de kans om consumenten voor langere tijd aan je merk te binden. En dat is een stuk goedkoper dan nieuwe klanten werven. 

In dit whitepaper delen we onze kennis over piekmomenten, klanttevredenheid en de invloed van bezorgservices. Uit onze best practices hebben we 4 tips geformuleerd. Praktische tools waarmee jij als online ondernemer voortaan stressloos door piekperiodes manoeuvreert.

Door op download te klikken ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden & Privacy policy.

Share the upgrade